torsdag 2 april 2009

Jag provade morgonpromenad en dag den här veckan. Har inte hunnit med mer än en gång. Det var väldigt skönt måste jag påpeka. Men en sak måste jag säga, det blir extra svettigt så ni får räkna med en dusch när ni kommer hem. Ett annat tips är ljudbok. Jag tycker att det är hur skönt som helst att lägga in en ljudbok i telefonen och lyssna medans jag går. Jämt nu lyssnar jag på Stieg Larssons "Män som hatar kvinnor". Börjar inte min praktik förrän 14:00 imorgon så imorgon blir det en promenad. Längtar redan det är ett väldigt skönt sätt att börja dagen med. Man får en chans att tänka över dagen och förbereda sig.

1 kommentar:

  1. Hallå! Nyligen bestämde jag mig för att publicera Sverigs alla bloggar relaterade till hälsa. Däribland ämnen såsom träning, viktminskning, recept (kost), sjukdomar, etc. Eftersom din sida passar in där så skulle jag gärna se att du registrerade den. Iden är att likartade ska hitta motivation att själv fortsätta blogga och utvecklas. Givetvis kostar det inget.

    http://www.halsoartiklar.se/bloggar/

    SvaraRadera